Le Alpi

Napoli

Pasta italiana

Venezia

Roma

Toscana

A fehérneműink

Újfent a hölgyekhez szólunk talán inkább, bár nem kizárólag, több okból sem. Egy viszont biztos: a szép fehérnemű mindenki önbizalmára jótékony hatással van. 

Ma már szerencsére nem téma, hogy egy nagyobb bevásárlóközpontban egymást érik a fehérnemű üzletek, és számtalan akcióval próbálnak minket vásárlásra bírni. Van, amelyiküknek olyan nagyon nem is kell erőlködni, mert a kirakat egyszerűen eldönti helyettünk, hogy bemegyünk-e vagy sem. És persze mindig bemegyünk…

Ma a Calzedonia SpA vállalatairól, a Calzedonia-ról és az Intimissimi-ről ejtünk pár szót, mert ezek az üzletek igazi olasz ízlést varázsolnak az emberre, és szinte minden, akár közepes méretű városban is vannak itthon üzleteik, így bárki számára hozzáférhetőek.

Igaz ugyan, hogy Magyarországon járva az árak nem a legkedvezőbbek, de tény, hogy léteznek ezeknél drágább fehérneműgyártók is. A rossz hír nekünk, hogy Európa több országában megfordulva az árak nagyjából hasonlóak, lényeges eltérések nincsenek, csak hát ugye, nálunk a fizetések nem versenyképesek a nyugat-európaiakkal. De ez már a mi bajunk, a gyártó legalább korrekten kiszámítható költségeket generál nekünk, bárhol forduljunk is meg jártunkban-keltünkben. (Tisztára mint a McDonalds…)

Ha már beharangoztuk, íme néhány szó: Verona környéki alapítással jött létre 1987-ben a Calzedonia SpA, amely elsősorban fehérneműk, zoknik-harisnyák vonalán ismert, ezekből azonban mind a hölgyek, mind az urak, de még a gyerekek is kedvükre válogathatnak. Az 1996-os születésű Intimissimi a kezdtektől a Calzedonia-é, ez utóbbi üzleteiben azonban inkább a hölgyeknek kedveznek, számos gyönyörű kollekcióval és viszonylag rendszeresen újuló kínálattal. Itt egyre kell figyelni: ha egy szetthez később próbálunk még egy-két kiegészítő darabot beszerezni, pórul járhatunk, a rendszeres akciós készletkisöprések után a korábbi modellekkel már nem fogunk találkozni.

A jó hír, hogy a cégcsoport Európa-szerte 1100 üzlettel büszkélkedhet, s övé még a Tezenis márkanéven futó termékek vállalata is.

tezenis

A Calzedonia inkább harsány színeivel, jópofa ötleteivel hívja fel a figyelmünket, és nyáron, a bikiniszezonban nehéz lesz döntenünk, ha itt vásárolnánk, akkor a kínálat, ősszel-télen pedig, ahogy azt kell, számolatlanul sorakoznak a szebbnél-szebb harisnyák a kirakatokban.

Az Intimissimi a női fehérneműk világában számít az egyik verhetetlennek. Bár férfialsókból is vannak viselhető darabok, itt minden a szexi nő körül forog. Minden kollekció inkább a visszafogott elegancia híve, talán nem is láttunk még a kínálatukban olyan darabot, ami ne tükrözné a finomságot és ne lenne elérhető több változatban is.

Úgyhogy arra buzdítunk mindenkit, hogy ha fehérnemű-vadászaton van éppen, ne felejtse ki ezeket az üzleteket sem, biztosan talál kedvére valót.

A fehérneműk tömkelegével természetesen inkább a hölgyeket lehet levenni a lábukról az üzletekben, az urakra nyilván majd otthon kerül sor.

intimissimi

Viszont, mivel mindkét cég kínál férfiak számára is kényelmes és kellemes viseletet biztosító termékeket, ne hagyjuk ki őket sem a potenciális vásárlók sorából, óriási hiba lenne. Nem is beszélve arról, hogy egy több éves kapcsolatban azért sem férjnek, sem feleségnek nem esik rosszul egy szebb, minőségi ajándék, főleg ha az ember ilyesmit is megengedhet magának. Házassági évfordulót amúgy sem illik elfelejteni, méretekről pedig a másik fél fehérneműs fiókjának mélye ad felvilágosítást.

És végezetül a magyar vonatkozás: a mostanában olyan sokat emlegetett Palvin Barbara lett az intimissimi 2013-as reklámjainak egyik főszereplője, nem véletlenül.